Packa upp som attan!

Hej där.
Nu har jag duschat, käkat och varit ute med hundarna (plus tränat Laika att gå i koppel som bara den, så duktig var hon!) plus att jag har hunnit att kolla runt lite på NÄTET.
Men nu.. nu ska lådorna inne i vårat sovrum se på fan! Vad Malin kan göra minsann!
Jag ska plocka upp ALLA kläder idag har jag bestämt. Yepp. Så är det. Jag är duktig. Eller inte än, men senare idag. Under tiden får mitt förhoppningsvis mysiga spel ladda. Det hade inte blivit klar under natten, buhu. Ja, jag sörjer. Men förhoppningsvis är det klarladdat när jag är klar med sovrummet. Då förtjänar jag att få spela det, tycker jag i alla fall.
Jag kommer klaga på att jag har ont i min rygg sen också. Om jag inte är smart och använder strykbrädan för att vika kläder förstås! Det ska jag nog vara :)
Tack å hej för mig nu ska jag städa.
Alla kläder ska bort från lådor, sängen
och golvet och in i garderoben eller ner i tvättkorgen, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0