Snart Moster Malin!

Hej hej! 
Just nu sitter jag och gosar mig i en fåtölj. Hundarna ligger och sover och Emil är i köket och lagar mat till oss båda.
Idag känns allt extra härligt. Jag har lagt in en massa kläder i garderoberna idag och fått otroligt ont i ryggen av detta men värken börjar avta. Härligt!
Pratar med min syster Linda på facebook-chatten just nu. Hon är i vecka 35+2 just nu.
Snart är hon mamma och Alex är pappa. Och jag blir moster. Moster Malin :) Jag längtar så otroligt mycket.
Men antagligen inte ens hälften så mycket som min kära syster och hennes pojkvän gör
Hennes bf-dag är 3 februari. Jag har trott ett bra tag att hon ska föda runt den 5 februari, men har ändrat mig till slutet av januari nu. Den 27-28 januari skulle jag tro att lillen kommer till världen!
Ibland önskar jag ltie smått vad det ska bli för kön. Men, jag ändrar mig så fort jag tänker på det så vad det än blir så kommer det vara helt underbart.
Jag är så glad!
Nu ska jag hjälpa Emilen ute i köket :)
Hej då på er!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag är moster! Det är mysigt. Du kommer nog bli en fin moster.

2010-01-04 @ 04:10:12
URL: http://dinpung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0