Tja.

Nu är jag finally awake! Eller, jag vaknade för ungefär en timme sedan. Huhu, gött.
Imorgon är det skola igen, woho. Alltså, jag kommer säkerligen inte vara lika happy snart att gå till skolan eftersom snart kommer vi överdrösas med prov och inlämningar och sånt där tjafs.
Men, men. Jag njuter av denna tid i alla fall!
Jag är en dålig en. Källkritiken är ännu inte klar. Visst förtjänar jag väl att få Ig i det då. Inte i Svenska A, det förtjänar jag itne få IG i egentligen. Men det kommer jag ju få om jag inte gör klart den skiten.
Drygt en månad har jag på mig. Sedan sätts betyget för Svenska A. Oj oj!
Nåväl. Jag fixar det, tids nog.
Idag åker herr Parklind hem. Tror hans buss går härifrån om ungefär en timme, Emil följer nog med han in skulle jag tro. Inte säker dock.
Idag ska jag träna lite med min Ima. "Stå". YES YES.
Nu ska jag försöka kontakta min mor.
Fast nej.. Hon jobbar nu. Attan!
Jag får kontakta henne senare helt enkelt.

Ha en bra dag alla barn!
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0