YEEEES!

AWESOME!
Det är helg. Det gillar vi!
Hähä, för första gången började jag inte inlägget med en hälsningfras, typ "hej".
Mja, alltså. hm. Jag har ganska tråkigt för tillfället. Egentligen bör jag väl leta efter en räkning som jag och min fina ska betala idag. Men NÄH! Det tänker jag inte göra serni! Jag tänker (snart) gå ner till tvättstugan och fixa tvätten. JA'A då! Malin är till och med SÅ duktig idag. Hon tvättar och har sig. Har bokat tvättid till imorgon också, härligt som attan.
Sedan så ska jag duscha, det är hög tid för det nu kära ungdomar. Lukten ska väck!
Sedan hade jag nog faktiskt tänkt att gå hem till ELLEN. Ja faktiskt. Hon är ju ändå trevlig, dessutom är hon en sneeel heeest. Höhö.
SYND FÖR DIG ELLEN, JAG OCH IMA KOMMET HEM TILL DIG OM NÅGRA TIMMAR. Typ två kanske :) Ellen har ju fått trillingar! Sedan tidigare hade hon en son och en dotter men socialen kom ju och tog de två :(:(:(
Men tokigt. Jag pratar ju om The Sims 3! DÄR hände detta. Det var lite sorgligt men också lite kul. Jag skratta i alla fall :D Men för en liten stund sedan fick jag ett STÖDDIGT litet mms av Ellen där det stod "Nu är du inte så kaxig längre va!?" och så var det en bild på tre spjälsängar. Haha, neh. Hon vann väl den då!
Nej, men i alla fall. The sims 3, härligt grejer! Jag har suttit och spelat The sims 3 hos Ellen två dagar i rad nu. Mja, en tredje väntas nog!
Vi får väl se. Ikväll.
Vi ska se MATRIX i alla fall. Jag har aldrig sett den. Jag antar att det är en synd. Men har man inte sett Bambi så är det värre, MOAHAHAH.
Nej, nu ska jag gå och fixa tvätten. Jag orkar inte hålla på och skriva här längre. Jag blir ju bara galen.
FÖRESTEN! Idag är det den 15 januari. För nio månader sedan hände något mycket bra för mig. BARA SÅ ATT NI VET!
Hej då va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0