Hemma hos Tara

Hallå hallå.

Igår efter jag hade kommit hem från praktiken, ätit och duscha så begav sig jag, Emil och Laika hem till Tara och umgicks lite :)

Bilder från kvällen!


På väg till Tara!



Jag Tila pussades ungefär halva kvällen! :)


Laika och Emil :)
Laika vart lite rädd för illrarna så hon höll sig i soffan eller vid oss hela tiden.
Hon var riktigt flink och var väldigt försiktig med illrarna, hon sa dock ifrån när Luna bet henne i nosen och hängde i hennes svans eller när både Luna och Tila jagade henne. Men på ett riktigt bra sätt! :)



Tara (:






puss!

Mja, det vart inte så mycket bilder från kvällen men den vart i varefall trevlig :) Jag och Emil var hemma runt 3.30 inatt! Och vet ni, vet ni? Jag och Emil ska vara iller vakter åt Luna och Tila! Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0