Asch!

Jag bara luras. Det blev inte så mycket mer uppdatering här. KAAASST! Men jag kommer komma tillbaka till bloggandet en vacker dag. Jag har varit sjuk de senaste dagarna och har ungefär inte gjort något alls. Fast var ute och gick en bit idag, skönt med frisk luft!

När jag får min lilla illervalp så kommer jag nog skriva massa massa om henne/honom skulle jag tro. Det ska bli kuuul! :D Dessutom så kommer vi nog skaffa internet till Skived i Augusti eller så, då blir det ju lite mer dessutom. Nåväl, vad bra att ni inte sörjer. Det hade ju varit på tok för jobbigt!

Bella är tjock och får nog sina kattungar i helgen, eller i alla fall om högst en vecka skulle jag tro! Synd att jag inte är här då.. BÖHÖÖ. Imorgon åker jag hem till Värmland. Då ska jag vara funktionär (Y) Torsdag-söndag, räknas som en praktikvecka. Kommer bli långa dagar! Men kuuul. Så jag hoppas att jag blir frisk snart. Mehe.

Nu ska jag göra pannkakor åt min tjockisfamilj inklusive mig själv! HÄJ SVÄJ.


På måndag nästa vecka får jag gosa med min favoritplutt igen!

Kommentarer
Postat av: LindaLimna

Men han ser ju typ nyfödd och alldeles vimsig ut =) Aw min söta älskling. ! :)

2010-06-15 @ 20:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0