Kino!

Nu är det dags att skriva lite om min blivande illervalp! :D (wiiiiiiie)

Har tänkt ett tag att jag skulle kunna tänka mig en mörk hona. Men, istället blev det en hane, en av de ljusare!
Han charmade riktigt in sig hos mig!

Var inne på valpdagboken nyss och han väger mest min stora pojk! 481 gram, 6 veckor gammal.

När vi väl kom fram till Skara i tisdags så pirrade det i magen som bara den, kunde inte förstå att jag snart skulle få träffa en massa illerbebisar och att faktiskt en av dem ska flytta hem till mig i Värmland! Vi tog med oss alla valparna ut och där satt vi och pratade iller, jag och Sara, i ungefär tre timmar. Sedan var valet gjort.

Starshine Ferrets Antares of Ardor. Han ska kallas för Kino :)
Så innan vi skulle åka skrev jag under ett tingningsavtal samt lämnade över tingningsavgiften på 1000 kr.
En tredjedel min! Kan fortfarande inte tro det. Helt tokigt. Åtta års förälskelse av djuret iller. Och nu, om undefär 5 veckor får jag hem en liten sötispäls!

Denna bilden togs igår av uppfödaren, Sara!

Antares of Ardor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0