Oj oj oj!

She's alive!

Ja jo det var ju ett tag sedan sist. Och JAAA, jag har saknat det lite granna då va! Dessutom så ligger jag efter i mitt bloggläsande så när jag går in där kommer jag antagligen han över 300, eller kanske 400 olästa inlägg. Ja, jobbigt. Men jag får väll nästan göra så att markera ungefär alla som lästa och helt enkelt börja om från början. Förutom de som inte skrivet så ofta då.

Nu är det sommarlov för ForshagaAkademin. Mitt och min klass allra sista sommarlov dessutom.
"Tiden går så fort när man har roligt"
Så sant, så sant. Galet sant. Jag vill inte bara ha ett år kvar juuuuu. Kan det inte vara åtminstonde.. jag vet inte.. 5 år kvar? Ellernågot sådant. Jag vill inte att alla bara ska försvinna. Jag vill träffa mina fina tjejer i princip varje dag.

Denna sommaren kommer i alla fall bli helt otrolig är jag säker på. Det kommer bli kattungar om max två veckor, det kommer komma en liten illervalp till vårt hem i slutet på juli och vi kommer ha det såååå mycket bättre ekonomiskt ställt nu. Eftersom den där fina pojken jag bor med ni vet? Han har fått jobb i Oslo. Galet bra :) Han är så duuuktig. Så vi satsar även på en liten Nissan Micra i slutet på juli :) Då kan jag åka massa oftare till min syster i Mullsjö, och det är alltid trevligt :)

Som sagt. Jag befinner mig i Oslo just nu, därför kommer mitt bloggande starta igen! YAAAAAY. Eller? Nej. Men för mig är det "YAAAAAY", eftersom jag tycker det är kuuul att skriva vad jag gör och så. För min egen skull. Kan ju bli skitskoj att läsa om tio år. Eller så blir det inte det. Det får man helt enkelt se sedan! Så min plan är att skriva ut alla inlägg sen, så jag har dem. SMART VAA!? Oh, shit. Ni är så avundsjuka nu, jag ser det.

VET NI VAD!? Nu kommer ni avundas mig ännu mer.. IMORGON SKA JAG PÅ ILLERUTSTÄLLNING! För första gången i hela mitt långa liv :)! Jag hoppas inte att det är den enda jag kommer åka på, men det tror jag inte. Det verkar ju så himlans trevligt juu!

Nu ska jag krama Emil som kommer hem från jobbet!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0