Jobba ihop elräkning imorgon!

Hellu.
Nu är jag mätt. Nästan lite för mätt
. Och jag vill gå till Tara, träffa illrar. Men mamma orkar inte gå dit :( Fast jag och Emil kan gå dit själva om vi vill men jag vill att Mami följer med. Ja, vilken fjant hon är den där Malin.. Men det känns bara löjligt att gå dit själva bara för illrarna.. Följer mamma med så är det ändå någon som Tara känner som föjer med. Asch, ja.. FjantMalin. I DO NÅT CÄH.

Imorgon ska jag jobba! Muhuhuh. Eller alltså, jag ska städa hos en tanta. Påskstäda! Så kommer jag få lite pengar som kommer täcka våran elräkning. Underbart :D Dessutom är det i ynka tre timmar och det kan man ju få att gå väldigt fort faktiskt! Har ingen aning om vart tanten bor men det fixar sig nog imorgon, då tar jag bussen dit och hem så ska jag säga att jag vill ha ersättning för bussen också, hähä. Dessutom så har jag kanske fixat sommarjobb här borta. Det känns riktigt asbra måste jag säga. Eller mamma har fixat, mihi. MAMMA ÄR BRA. Dock så måste jag ju praktisera några veckor i sommar också, men förhoppningsvis är det också fixat och klart! Ska skriva ner en presentation om mig själv och skicka in till mammas jobb så kanske det ordnar sig. Men då vore det bra om jag kunde praktisera där lite först också. Men ska skicka in en presentetion till dyreklinikken som ligger här där mamma bor. Det ligger kanske 50 meter från deras hus så det vore ju skithärligt att praktisera där :D Gå 5 minuter innan man börjar, gillas.

Nu ska jag ut på en promenad med fröken Mammut
, sedan ska jag titta på My sister's keeper! Jag och Emil skulle sett den igår egentligen men han orkade inte. Men vi tittatde på Up in the air i alla fall, ganska trevlig film :)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: MOA

du kan få sommarjobb hemma hos mig som kramare!

2010-03-30 @ 21:25:35
URL: http://dinpung,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0