3/3-10

Tja!
Nu har precis jag och Älskling spelat betapet mot mami. Jag vann! Höhö. Jag gjorde till och med en RULLNING. Det ni! "BORTALAG".
Oh, jag hade mina jättesköna mjukisbyxor på mig förut.. Men dom blev blöta och då luktade de jätteilla! Jag förstår inte alls. Så nu har jag dem inte på mig längre (intressesmurf!). Jag, Emil och Alex var ute med Ima och Colli i skogen görut och snön gick upp till knäna så därför blev dom blöta. Men vi gick på skaren och åkte igenom de ibland. Så det gick ganska bra! Vi gick en bit så Ima kommer säkerligen vara ganska stel sedan så resten av dagen blir det kortkorta promenader i koppel! Dumma Malin som låter Ima springa i snön.. Men hon är ju så glad då! Jag gillar när hon är glad.

Snart ska jag och Emil gå till Ica och handla lite åt Linda och Alex :) Och Alx har bakat morotsbröd. Jag vill smaka! Så fort jag skrivit klart det här!
Imorgon kommer mamma och pappa med Laika. Så åker vi hem till de värmländska skogarna igen!
Laika kommer bo hos oss ett bra tag nu, jag ser verkligen framemot det!
Lilla gumman. Hon förtjänar en chans till. Eller fler än så. Det är inte hennes "fel" att det blivit som det blivit. Hon behöve stimulering och jag ska försöka så mycket jag kan! Johanna vill hjälpa säger hon, det får hon mer än gärna! Är bara tacksam. Mamma och pappa sover över en natt hos oss i Skived sedan på fredag åker mamma till Oslo och pappa till Kinnekulle igen men innan de åker så ska vi köpa ett sele till Laika! Underbart :)

Nu ska jag äta morotsbröd!
HejDÅ

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är klart jag hjälper, man lär sig ju jätte mycket! :) Vi kommer att lyckas Malin.

2010-03-03 @ 20:32:08
URL: http://johannahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0