4 veckor utan skola

Just nu sitter jag och EllenSmällen i Knipan!
Vi ska skriva våran Engelska-tjosan, men vi har inte kommit så långt ännu.
Att läsa bloggar och ha sig på facebook är ju ganska trevligt!

Jag ska hoppa av matte B.. Känner mig kass som gör det eftersom jag behöver det i betyg om jag ska plugga vidare på tullen i framtiden, även om det inteblir än på några år så kan det ju vara skönt att ha det klart. Men jag fick IG (första Ig:t någonsin för mig, huhuhu..) på det första provet vi hade i matte B nu och jag förstår ingenting på det nya kapitlet.. Så, jag får ta tag i det när jag känner att jag orkar lägga mer min själ i det. Nu gör jag faktiskt inte det, trodde jag var bättre än så. Men där ser man! Dessutom så skulle jag behöva plugga till det i Göteborg i så fall och jag vill inte flytta ifrån Emil och jag vill inte att han ska tvingas sluta sitt jobb för att flytta med. Då kan jag lösa det på något annat sätt eller försöka längre fram i livet! Absolut :)


Fredag idag, så nu är det lov! Det ärhärligt!Mindrehärlgit är att jag itne har någon APU. Utav dessa 4 veckorna vi inteär i skolan ska vi ha 3 veckors APU, men jag har ingen. Det är kasst. Pratade med Kerstin om det igår och hon sa att det måste inte vara något med hundar eller djur överhuvudtaget om man verkligen inte hittar det. Vilket känns skönt. Men jag har ändå ingen. Har frågat min bror om jag kanske kan få vara på Ikea, men varken jag eller han tror jag får det. Men han skulle kolla.

Nåväl, får väl se om det löser sig. Annars blir det 6 veckors praktik i sommar!=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men dah, du får praktisera som Lukas barnskötare ;)

bra bra ! Nej men du, praktisera med ngt här i en vecka :) Alex har ju tågkort som hna bar använder 1 gg i veckan så de kan vara ngt här i närheten så om du behöver åka tåg typ till skövde elelr jönköpingblir de gratis. tjohooo ! ( förutom den dagne han måste te skolan då ) tjohooo

2010-03-12 @ 20:19:51
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Men dah, du får praktisera som Lukas barnskötare ;)

bra bra ! Nej men du, praktisera med ngt här i en vecka :) Alex har ju tågkort som hna bar använder 1 gg i veckan så de kan vara ngt här i närheten så om du behöver åka tåg typ till skövde elelr jönköpingblir de gratis. tjohooo ! ( förutom den dagne han måste te skolan då ) tjohooo

2010-03-12 @ 20:19:51
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ursäkta mitt stavande, jag typ sover :D

2010-03-12 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0