Ädelmahogny

Tjohohohohoho- ho ho ho.. ho..hooo.. Ho!

Nu har jag färgat håret serni!
Det är blött än så länge och systers fön är trasig så vi får väl bara vänta och se hur det ser ut mer exakt.
Men eftersom min utväxt var på ungefär 5cm innan och håret var fläckigt som en skäldpadda så kan det ju nästan inte bli värre. Dessutom så har jag klippt mig själv! OH, NO! - Tänker ni då kan jag tänka mig, men var bara lugna era tokar. Det märks inte ens. Den som säger att det märks kollar väldigt nog på mitt hår bara, så det får man inte göra om man vill klaga :D huhu. Jag hade faktiskt INGET VAL. Det var tvungen att klippas och Alex ville inte och jag ville inte att Linda skulle klippa heller för den delen då Alex berättade om en "pottfrissyr-incident" ^^
Emil gick faktiskt med på att klippa mig men jag ville klippa mig innan jag färga håret och eftersom jag ville färga håret innan familjen kommer imorgon så var jag ju nästan tvungen att klippa mig själv. Men det var kul! Hu-hu-hu.

Hoppas ni har en bra måndag och en bra 1 Mars!
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0