BARF

Tjena!
Just nu sitter jag och läser på lite om BARF, vilket betyder på svenska Biologiskt anpassad rå föda och på engelska Bones and raw food. Mycket intressant, vill ju vara ordentligt påläst till när jag skaffar mig en sötiller i framtiden! Jag hoppas verkligen att jag kan åka och hälsa på Starshineferrets snart! :) Och att jag blir uppskriven på valplistan! Jag är så sugen och uppfödaren är så trevlig. Vi mailar en del och det känns jättebra! Skulle kännas så tryggt att ha en iller som kommer från hennes uppfödning, för det känns som att man kan höra av sig till henne när det gäller allt! Mamma-illern som i så fall jag är intresserad att ha valp ifrån har ännu inte gått in i brunst, så det dröjer ju ett tag till i alla fall. Men det är värt väntan!


bilden är tagen från google.

Nu ska jag läsa på mer om Barf och titta runt lite på iller-saker, för det är kul!
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: MOA

jag vill veta hur det gick med de nattjästa frukostbullarna!!! BERÄTTAAA!!

2010-03-21 @ 19:30:14
URL: http://dinpung,blogg.se
Postat av: Néa

BARF har vi läst om i skolan, hehe folk ger sånt till sina hundar :O men det är med andra ord vad illrar ska äta?

2010-03-21 @ 22:09:44
URL: http://disasterkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0