Dålig

hähä, jag alltså. Jag är dålig. För idag har jag INTE SKRIVIT ETT DUGG! Förutom nu då. Jag tvättar så det står härliga till och idag har jag och Emil varit och tittat på en bil. Fin och billig. Gött! Men mest för skojs skull, vi ska inte köpa den. Tyvärr.. Den var ju så fiiiin. Nåväl, vi köper en lite längre fram när det passar oss istället :)

Idag badade jag Laika! Eller spola av henne snarare. Har ju inte hundshampoo, så mja. Sedan så fönade jag henne också. Laika är så duktig-uktig-uktig! Hon protesterade nästan inte ett dugg och när hon väl gjorde det så gjorde hon det genom att försöka gå därifrån bara. Inget pip eller gnäll eller säl-liknande ljud som hon kan göra ibland. Det var kul! Fast det mest roliga var att hon skötte sig så bra när jag tvättade henne, hon bara satt där och såg lite ledsen ut men rörde sig inte eller något alls. Hon fick en massa blodpudding efter allt var klart så klart, lilla Laika är så duktig!

Nu ska jag ner och slänga in lite tvätt i torktumlaren och ta in färdig tvätt. Sedan ska jag och Emilen gå ut med hundarna på våran dagliga runda! Den är jättemysig bara så ni vet, man kan titta på massa hus under tiden :)

Kaaaanske så lägger jag upp mysiga bilder från igårkväll senare, när Bella var intresserad av vad som hände på tv:n!
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: MOA

MALIN MALIN MALIN!!

Jag tycker att du bör komma hit nu när du inte är i skolan vavava! Om du vill, och har råd.

PUSS

2010-03-20 @ 22:23:42
URL: http://dinpung,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0