En SLÖIG dag

TJA!
Jag är trött idag. Bah. Jag gillar inte att vara trött för då känner jag mig bara lat och äcklig. Men jag har i alla fall gjort liite nytta idag. Fyllt diskmaskinen TVÅ GÅNGER, sorterat tvätt och torkat blodpudding till hundarna. Imorgon och i övermorgon ska jag tvätta, det är riktigt mycket tvätt i lägenheten nu så att jag tror jag borde skämmas lite.
Emil har satt upp en hylla till mig i hallen idag under spegeln, och under fyllan sitter en krok där numera min hårfön hänger. SKITBRA! om jag får säga det själv. Och så sitter det fast två eluttag på hyllan också, under såklart. Sp det har han fifflat med idag :)


Bild tagen med dålig mobilkamera.
Jag tycker hyllan är söt, den ser ut som en liten bänk(:
Men man får INTE sitta på den, huhu.

Och! Jag åkte till Emils jobb igår. Jag lurade honom med att jag inte skulle komma dit, att jag inte orkade, var trött och så. Men såklart jag åkte dit! MALIN ÄR LURIG.


OJOJ! Malin laddar upp en bild på.. MALIN! Ajaj..

Nu ska jag göra ett till inlägg med bara en massa bilder på fina lampor från Emils jobb som jag tog.
De är roliga, så det så!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag täönker sitta på den...

2010-03-19 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0