God natt!

Ville helt enkelt bara göra ett litet God natt-inlägg! För jag tycker det faktiskt kan vara trevligt.

Dessutom så ville jag säga att det finns så otroligt fina hus här i det området som mamma och Conny flyttat till! Det är inte klokt, jag blir helt.. gah. Ungefär. Längtar tills Emil och Ima kommer hit så vi (+ Laika) kan ut och gå och titta på de stora, vackra och mysiga husen. Alltså, hade jag varit osynlig för en dag.. Då skulle jag gått in och tittat i nästan alla hus och lägenheter här runt omkring!

Jag och mamma var ute i ungefär 1 och ½ timme och på vägen hem gick så gick mamma in i en butikk och köpte vindruvor och ananas! :)) Gutt som bara den! Mamma kom in till mig förut med en skamsen blick och sa "Jag har ätit upp alla vindruvor nu Malin.." Haha.

Imorgon ska jag och mamma åka in till Oslo! Det ska bli trevligt. Först ska jag ta mig en otrdentlig morgonpromenad med Laika, sedan kommer väl hon antagligen ha Conny hemma medan vi är borta. Conny har varit på Kent idag och är ännu inte hemma, fast klockan är visserligen inte så mycket så det är väl inte så konstigt i och för sig. Men jag tror han kommer sova hemma ett tag imorgon. Men jag kan ha fel(: Imorgon efter jag och mamma kommit hem och jag och Laika varit ute på promenad igen så ska jag bada henne ordentligt! Gjorde ju det häromdagen/veckan men det var ju bara en sköljning. Nu har jag och mamma varit i en djurbutik och köpt hundshampoo! Så det kommer nog bli bra, hon är ju så sketen den stackars hunden! Hon behöver regelbundna bad, vilket jag ska börja ge henne :)

Laika träffade ju dessutom Vincent idag!
En Golden som bor här i huset, alltså mamma och Conny hyr en övervåning i ett hus, så det är som en lägenhet här uppe kan man säga, en stor lägenhet. Men man måste gå igenom de som äger husets hall för att komma till trappan som går till mammas och Connys lägenhet. Och de som äger huset har i alla fall en Golden-hane som heter Vincent. En understimulerad mager 4/5-åring, men trevlig :) Laika bryr sig inte så mycket om honom, förutom när han hoppar på henne och vill ta steget längre..hrm.. Då blir hon lite sur och säger ifrån. Vilket är helt okej! Hon sköter sig fantastiskt och säger till jättefint, eller hur man ska uttrycka sig.

Nasch, nu ska jag sova. Imorgon lägger jag nog upp lite bilder på lägenheten!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0