Gratismakeup.se

Jag har blivit medlem på en sida där man kan samla poäng och då få presentkort på smink. ASGÖTT JU! Nej, men det är väldigt enkelt.
Dessutom får man 50 poäng direkt när man blir medlem och man kan enkelt få poäng genom att gå in på hemsidor och ta vara med i tävlingar som inte kostar någonting. Vissa saker kan man göra som kostar (till exempel beställa något från ellos.se eller nelly.se så får man poäng). Så bli medlem genom denna länken här nedanför så får jag lite poäng för varje person som blir medlem! Jag har redan 60 poäng och jag blev medlem för ungefär 10 minuter sedan och om ungefär en månad är jag 18 år och kan vara med i massa undersökningar och då får man också massa poäng :)! När man samlat ihop 400 poäng får man ett presentkort på 150kr och sparar man upp till 600 poäng så får man ett presentkort på 250 kr. Inte illa!


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=238112



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0