"Hemma" hela dagen!

Tjena tjena!

Jag har ungefär inte gjort något alls idag. Varit ute med Laika och duschat och så, men inget mer vettigt. Mamma ska alldeles snart till jobbet och jag ska titta på Rockklubben som ska börja nu vid 14.00 :) Munkebäckgymnasiet sänder web-tv. Ska bli kul att titta på! Det var ju sådant som Emil höll på med när han gick där bland annat! Elissa som jag skrev om för några dagar sedan ska vara med också, om jag förstått det rätt :)

Ikväll kommer hela tjocka släkten! Nej, men pappa, Micke, Emil, Linda, Lukas och Ima kommer hit i alla fall :) Ska bli massa kul! Och imorgon ska jag och Linda (och kanske Emil?) åka in till Oslo :)) Ska bli trevligt.

Nu ska jag se ifall de kommit igång med Rockklubben
:D
Skirver antagligen senare igen om jag hittar på något vettigt!

Hejsvej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0