Illerburar

He-he-hej!
Nu har jag varit ute på en redig promenad med Laiken och så har vi slängt maaaassa sopor. Mjölk-och juicepaket, konservburkar, plast och grejer. Nu sitter jag och letar illerburar :) Ska inte köpa någon en på ett tag men det är alltid kul att titta!

Har hittat en som jag verkligen inte skulle tacka nej till:

Saken är den att det kostar en del.. 4475kr!
Men då ingår alla tillbehör som är på bilden :) Vilket jag gillar väldigt mycket! Dessutom så kan man delbetala den för 191kr/månaden.

Denna buren, lite mindre, men även här ingår alla tillbehör :)
2680kr!


Nu ska jag in och titta lite på blocket efter oinredda burar som jag skulle kunna inreda själv :) Inredning är inte så dyrt faktiskt och jag tror jag skulle spara på att köpa en begagnad som är i fint skick och inreda den själv faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0