Illertönt

Hejsan! Jag är sådan illertönt och letar information och åsikter hela tiden :D
Titta vilken fining bild jag hittade nyss


De är så söta att jag tror jag.. ja, jag vet inte. Söta är de i alla fall!

Nu har jag badat och blåst Laika. Så fin är hon nu :) Men usch så vattnet såg ut när jag tvättade henne, inte lite smutsig var hon. Men nu är hon ren och mjuk. Ungefär två timmar tog det att föna henne, trodde det skulle ta längre tid eftersom jag inte hade någon karda eller borste alls. Men det löste sig och jag använde en kam istället ^^
Laika var duktig hela tiden. Hon försökte smyga iväg två gånger eller så men det var bara att lägga henne ner igen :)

Nu ska jag fortsätta att tönta mig!
Och om någon timme kommer Emil och pappa :) Det har varit en lång dag för männen som åkte härifrån klockan 11 förmiddags!
HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: ellen

Du ska få en karda av mig, jag har nog ca fjorton stycken!

2010-03-29 @ 12:09:22
Postat av: Malin

Men! Vad snäll du är :D

2010-03-29 @ 12:57:01
Postat av: Evelina - Gravid i v31 ♥

Vad roligt, länka bara tävlingen i min blogg så är du med och tävlar :)

2010-03-29 @ 13:02:52
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Annika

Tjenare. Jag såg att du var med i en tävling! Vill bara tipsa dig om att jag också har tävlingar på min blogg. Det är två som är öppna nu, fler kommer denna vecka. Inom kategorierna barn, heminredning och säkerhet är det redan flera tävlingar klara! :) Titta in, o koll gärna koll via BL eller något om du är osäker. Du vill inte missa detta..:!

2010-03-29 @ 14:06:47
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0