Johnny Cash, MANNEN!

Nu har jag och Emil FETTAT!
Vi bakade pizza och åt till Melodifestivalen OCH DET VAR GÖTT. Faktiskt.

Jag sitter och lyssnar på musik nu.
Det är väldigt mysigt och skönt.
Johnny Cash just nu. "Hurt". "Ring of fire". M-M! Gillar't!
Lyssnade även på en låt som jag inte hört på flera år som jag tyckte var mysig en gång i tiden "Tallulah" heter den, vet inte artisten. Låten säger mig inget idag, inte mer än att den har gjort. Sådant är lite synd.

Nu är "Ring of fire" slut, men efter Spotify-reklamen ska jag lyssna på "It ain't me babe".
DEN ÄR JÄTTESÖT. Så det så. De som inte sett Walk the line. Jag nästan bönfaller er att se den. Den är JÄTTEBRA!

"..I'm not the one you need. You say you're looking for someone who's never weak but always strong, to protect you and defend you wether you are right or wrong.."

It ain't me babe, it ain't me you're looking for..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0