Klar att gå!

"Långa vägar" med Håkan Hellström lyssnar jag på nu!

Om två timmar ska jag och Laika bege oss bort till Forshaga Centrum med tung packning. En stor väska och en ryggsäck har jag lyckats fylla, jag har antagligen packat för mycket. Vet inte ens hur länge jag ska stanna i Norge. Förhoppningsvis så hittar jag en praktikplats där och då stannar jag ju så länge jag kan i alla fall :)

Mja, om två timmar ska vi gå alltså.. Eeeehhe. Vi är ju klara att gå nu! Så nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske ska jag srkiva lite på idrottsuppgiften så länge? Näh! Det gör jag på tåget. JAG SKA STÄDA! Det låter bra. Gutgutt.

Detta har Malin på sig idag serni!
Och ja.. Hon känner sig en aning töntig som tog dessa bilder..

Kommentarer
Postat av: Emilen

Vad fin du är älsklingen :) Ska försöka vara på facebook när du är det imorgon så vi kan prata då! :) Hoppas du sover gott där borta i det norska landet! Nattipussar på dig <3

2010-03-23 @ 23:01:20
URL: http://malinsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0