maaat

Tja.
Emil lagar mat. Ris och qourn! Det är gutt. Han ska göra en slags currygryta med allt, jag bad om det. Mihi, han är så snäll han.

Promenaden med Laika var jätteparty. Vi var ute i en timme och en kvart och under den tiden känns det som att vi gick överallt i Skived. Jag har hittat nya små rundor man kan gå nu. Det känns gutt! Tappade Laikas koppel en gång och hon bara traskade på, sedan när jag ropade på henne så vände hon sig om och blev lagom överraskad över att jag befann mig såpass långt bakom henne. Men hon sprang allt hon hade till mig, hon såg så glad ut :)
Så när vi gick på en liten snöig stig inne i en liten skog släppte jag henne lös, bara en litenliten stund. Hon var mycket duktig måste jag säga, hon tvekade att komma när jag ropade på henne men tillslut så gjorde hon det. Gjorde lite öveningar att när hon sprang åt ett håll så gick jag åt det andra, när hon vände om och sprang förbi mig så bytte jag håll igen. Effektivt! Laika tyckte nog jag var lagom jobbig och häll sig nära tillslut!

Nu är min mage arg. Den morrar och riset luktar väldigt gott, nu börjar även quornen lukta.. maaaah.
Nåväl, jag skriver säkert senare igen. Nu när jag inte går i skolan har jag inte så mycket att göra att jag bara skriver en massa blogginlägg hela tiden ju. STACKARS ER JU! hähä. Emil är ju borta hela dagarna nu och jobbar så då blir det massa städning, promenader med Laika OCH OCH OCH blogginlägg! Gött.
Emil hade med sig kameran till jobbet idag så jag tog bara någon bild med mobilen, men min mobil är från den tiden då dinosaurier vandrade här på jorden så bilderna blir ju inte alls så fina då! Dessutom så vet jag inte vart USB-sladden är.. Attans. Så inga bilder här inte!

Nu ska jag pussa min man.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0