Mamma&Malin-dag!

Idag har jag haft det jättetrevligt med mamma på stan!

Hon köpte två par nya skor till mig, kostade jättebilligt kan jag tala om! 2 till priset av 1. Det gillas, mycket.
Mamma köpte en jättefin tunika för bara 100 (norksa)kronor och ett par leggins. Jag fick egentligen också köpa ett par sådana leggins men jag tyckte inte de satt särskilt bra på mig så jag skippade dem. Däremot hittade jag ett par andra jag älskade för bara 130 kr eller något sådant! Fast jag köpte inte dem.. Men jag har ju två par nya skor, båda med klack! Fast det ena paret är det sådan liten klack att det inte räknas tycker jag dåva.

Efter att vi hade handlat lite så tog vi oss en varsin våffla och en kopp kaffe och te på ett mysigt fik! Sedan så gick vi runt lite på Karl-Johann där jag hittade de fina legginsen :) Men jag hoppas att de skulle se förjävliga ut på så att jag inte har något att sörja :D huhu.

Imorgon kommer Emil och Ima hit!! Yay! Och pappa, Micke, Linda och Lukas! Så mysigt kommer det att bli och jag är massa glad för det :) Och jag hoppas att jag, mamma och Emil kan gå och hälsa på mammas jobbarkompis Tara så Emil också får hälsa på illrar. Blir ju första gången han träffar illrar (tror jag?). Dessutom så var de illrarna vi träffade så härliga att jag vill träffa dem igen!

Nu ska jag sova! Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0