Mullsjö

God kväll kära människor!

Nu är jag jättejättetrött må jag erkänna.. Så detta blir et snabbt kort inlägg.
Jag åkte från Karlstad klocka 12 och var framme hos syster, Alex och Lukas ungefär klockan 16. Resan var lång och tråkig. Inte så lång egentligen, bara tråkig.

Men sedan fick jag äntligen träffa Lukas. Han är så finfin!
Jag har bytt blöja två gånger på honom idag och pratat massa med honom :) Imorgon ska vi ut på en långpromenad med vagnen också! Så idag har bestått mest av: Mys med Lukas! :D
Just nu sover Linda, Alex och Lukas :)
Det ska jag med göra snart.
Ska bara säga god natt till Emilen i telefon först!

Skriver mer imorgn.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0