..planet earth turns slowly

Ho-ho!
Mitt hår är liiiiilaaaaa.. gaah!
Det var väl inte riktigt meningen, men nåväl. Det funkar! HÄHÄ. Bättre än hur mitt hår såg ut innan i alla fall.
Då var det blont och brunt i olika nyanser. Dessutom hade jag ju en ENORM(!) utväxt. Färgningen är väl inte så där väldigt jämn nu heller, men I DO NOT CÄH - som Moa brukar säga!
OBS OBS! Jag gillar Moa. Och saknar henne mycket, jag ska hälsa på henne på lovet har jag bestämt mig för, så det så! Även om hon vägrar, vilket hon inte gör. Det känns BRA!
Om en liten stund kommer bvc hit. De gör hembesök! Skitbra! Lukas är lite ledsen nu, till råga på allt!
Sedan så kommer mamma, pappa och Conny hit. Och Colli föstås! Det ska bli kul. Första gången mamma och COnny täffar Lukas då :) Sedan vid 18 komme Emilen och Imanen hit! Wihi!
Nu ska jag avsluta här för snart kommer ju som sagt bvc!
Vi HÖRS sen.
Mipp mipp.

Kommentarer
Postat av: Johanna

BVC? :)

2010-03-02 @ 16:06:48
URL: http://johannahaglund.blogg.se/
Postat av: MOA

ÅH!

Nu blev jag jätteglad!

Du är så bra, PUSS

2010-03-02 @ 19:01:13
URL: http://dinpung,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0