Shoppingrunda!

Hej på er läckerbitar!

Jag är nästan precis hemkommer från en shoppingrunda med syster och EeeeelsklingsEmil! hähä

"vi bara lallar runt på Karl-Johan.."

Vi gick runt lite i Oslo City först och jag var förvirrad som min mor, men tillslut hittade vi (ehe, jag) rätt :)! Jag bytte ett par skor som jag köpte häromdagen, fast bara till en mindre storlek. Hade råkat ta storlek 39, men skulle ha 38. Vilket jag visste när jag köpte dem bara att jag råkade ta fel! Jag är kass på att blogga.. bluu.
Sedan så gick vi till "Karl-johans gate", där fyndade vi må jag erkänna! Jag fick mig ett par jeansleggins och en långärmad tröja, en lång! Alltgick på under hundralappen! GÖTT. Det gick på ungefär 87 norska kronor, så det blir väl ungefär 100 svenska :) RIKTIGA KAP! Bikbok hade en massa plass som det var 50% på och en massa som det var halva reapriset på. Jag provade säkert tjugo plagg eller något sådant innan jag bestämde mig för vilken överdel jag skulle ha. Hade bara 100 kronor med mig till stan. Hade inte tänkt att köpa något för de pengarna egentligen men hitta ju en del. DET VAR KUL!

Sedan så gick vi in på H&M, det största jag någonsin varit på tror jag. 3 våningar och enormt! Där var det en läskig en som tittade på mig. Buh. Gillar inte sådant. När folk tittar. Emil och Linda trodde först att jag överdrev men sedan insgå de också att han titta väldigt mycket. Han och en kille som var med honom följde dessutom efter oss i butiken. Dumma människor. Och detta kommer låta jättelöjligt, men när jag började krama om Emil så slutade de. Jag var lite mesig i början och kolla runt mig så de inte följde med ut, men hähä! Det gjorde det inte. Då blev jag glad.

Nåväl, jag gör så tråkiga inlägg. Men vi skulle i alla fall bli hämtade av pappa sedan. Och när vi stod och väntade på honom så såg vi att han stod fast vid ett rödljus. Och när det blev grönt så märkte vi att han hoppade ur bilen. Bilen hade gått sönder.. Mih, stackars pappa. Linda var tvungen att åka hem och mata Lukas då vi tog trikken hem och Emil stannade kvar i stan med pappa. Hoppas det ordnar sig för dem. Ska skriva senare om hur det har gått.. ^^

Nu kommer sötisbilder på Lukas när han ler!






Mosters kille!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad söt han är ! :D

2010-03-28 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0