Sjukling

Muh, Malin är sjuk och har inte orkar skriva något alls idag och har inte haft tiden att skrivit någon annan dag heller för den delen.
Är bättre nu men vet inte om jag ska pallra mig upp till skolan imorgon.. Man missar väldigt mycket att bara vara bort en dag bara, dessutom är skolan KUL!

De senaste dagarna så har Laika jobbat som en tok. Dragit och haft sig! Johanna har även hjälp mig att klippa hennes tassar och klor. Jag har kommit på att jag är mesigare än vad jag trodde på att klippa klor så vi märkte att vi kunde klippa dubbelt så mycket än vad jag redan hade klippt på henne. Så nu är hennes framtassar jättefina! Vi tog inte baktassarna, det blev för mycket för damen. Hon skötte sig galant! Jätteduktig var hon. Eller hon blev förbannad några gånger men lugnade sig väldigt fort ändå.

Igår var Laika med Emil på jobbet hela dagen och var med honom till Åmål, han berättade att hon varit jättedukig hela tiden och att han var vädligt imponerad över detta. Ett tåg de skulle åka med var inställt så de missade en tidigare buss hem så jag åkte in till Karlstad och väntade med dem, så åkte vi 23.05 från Karlstad till Forshaga =) Vid halv ett var vi hemma i lägennheten då vi träffade Mimmi och Ronja med deras hundar och pratade en del. Sedan så störde vi stackars Ellen och fick låna hennes pulka så Laika fick dra sin hundmat hem ;) DUKTIGA LAIKA.

Idag har Laika fått en vilodag. Det har varit mycket för henne de senaste dagarna så idag har hon fått tagit det lungt!

Nu ska jag krypa ner hos min älskade Emil i soffan. Vet fortfarande inte om jag ska till skolan imorgon, ställer alarm så får jag se hur jag känner mig imorgon! Kommer nog somna hos Emilen i soffan nu, puss på honom vetja!

God natt!

Bah, jag måste bara ursäkta mig lite.. Jag vet att jag har väääldigt mycket stavfel och omkastade bokstäver när jag skriver. Ibland så försöker jag ändra det men ibland så tänker jag inte på det och bara skriver. Jag skriver väldigt fort därför blir det ofta fel när jag skriver. Jag hoppas detta inte stör er för mycket, i så fall ska jag bättra mig och skriva ordentligare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0