Städa städa varje fredag..

Tjo,
nu ska jag städa lite grann. Har diskat lite och nu ska jag dammsuga! Först ska jag se om jag hittar en huvudvärkstablett någonstans. Tog en förut och det blev lite bättre, men huvudvärken sitter fortfarande i. Den dumma!

Blev ingen livesändning förut från Rockklubben, tyvärr. Det blev tekniska problem, men sånt kan ju hända :) Men chatten var igång så de skrev att nästa Rockklubben var den 16 april och att de filmade när ett band spelade för lite åskådare som de hade där då. Och de ska lägga upp de klippet i nästa vecka, får kika lite på det då!

Nu så!
Städa städa varje fredag å så varje jul, det tycker jag är kul
men aldrig möda på en lörda för det verkar skumt, det tycker jag är dumt
men på söndag ska jag skynda å måla köket gult, fast det tycker jag är fult.
Men städa städa varje fredag å så varje jul, det tycker jag är kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0