Till Karlstad igen!

Yepp yepp, idag ska jag och Laika bege oss till Karlstad idag igen minsann! hä-hä.
Är lite trött men det är trevligt på Emils jobb så jag åker hellre dit än bara sitter här, tänkte städa skiten ur mig idag. Behöver verkligen tvätta. Men det kan jag ju faktiskt göra imorgon! Och, jag tror jag ska lura Emil och säga att jag inte kommer till hans jobb, så blir han allt överraskad! SÅ LURIG ÄR JAG SERNI! Ingen som känner mig går då säker. Men, nu ska jag göra mig iordning, bussen till stan går om mindre än en timme och jag vill vara lika snygg idag som jag var igår. Vilket är inte snygg alls. Men jag vill greja i alla fall lite, jag sitter fortfarande i sovkläder och rufsigt hår. INTE OKEJ!

Laddar upp bilder från gårdfágen när jag kommer hem senare :) Blir inte alls lika sent idag.

Jag skulle vilja avsluta detta inlägget med en liten hälsning till Kristin (Emils storasyster) också!

Grattis på födelsedagen Kristin! Hoppas du får en bra dag :)
HURRA HURRA HURRA HURRAAA!
Kram

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Visst är det fjantigt? Jag förstår inte varför. Men massförstörelsegnu? skulle det finnas i ordlistan? INTE I MIN IALLAFALL!

2010-03-17 @ 13:06:29
URL: http://dinpung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0