Till Oslo idag!

God förmiddag gott folk!
Idag ska jag och Laika åka till Oslo minsann. Det ska bli riktigt kul! Är lite tråkigt att sitta hemma hela dagarna medan Emil är och jobbar. Visst fördriver jag och Laika tiden med att gå ut och gå, träna och mysa men tiden kan gå för långsamt ibland. Så idag klockan 16.05 åker tar jag och Laika bussen från Forshaga till Karlstad, sedan går tåget till Oslo klockan 17.31. Jag och Laika beräknas vara framme i Oslo 20.40, hoppas verkligen det inte blir några förseningar.. Men det märker vi :D

Jag kommer inte ha datorn med mig så jag kan inte uppdatera roligheter på tåget eller så, men jag vet att ingen sörjer. Och det känns ju rätt gött faktiskt. Nej men, jag kommer väl låna min mors och brors dator imorgon antar jag. Kanske ikväll, beror på hur trött jag är(: Mamma och Conny har ju dessutom flyttat nu så det ska bli kul att se deras nya LYA! Min bror ska på KENT imorgon (AVUNDSJUK!!) så just nu sitter jag och lyssnar på dem på Spotify. Buhuuu, jag saknar Kent! Kaaaanske, kanske kan man få se dem i sommar. Man kan ju alltid drömma om det i alla fall, häh!

På tal om drömmar så har jag drömt varje natt nu sedan.. Ja, men ganska många nätter tillbaka. Flera veckor. Det är ganska trevligt måste jag säga. En film varje kväll nästan. Inatt drömde jag om Theres också, det var mycket trevligt måste jag säga. Det var ju ett tag sedan jag träffade min mupp.. En rolig sak i drömmen var att min kusin Annelie dök upp helt plötsligt också i drömmen. Hon kände tydligen Theres mamma i min dröm, det var  intressant måste jag säga!

Nej, men nu ska jag ut och rasta Laika. Sedan ska jag PACKAPACKAPACKA!
Skriver kanske ett litet inlägg innan jag far iväg senare. KANSKE. Hejsvejs!


Kärleken finns där en gång, bygg något vackert som krossar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0