Världens dyraste skor

Jag blev jättesugen nyss på att köpa nya skor så jag började kolla runt lite på internet bara för att plåga mig själv lite eftersom jag inte kan köpa några skor just nu.. Efter att ha klickat runt lite på internet så hittade jag dessa skor:



Dessa är skor är världens dyraste skor och kostar 2 miljoner dollar!
Det är de 565 platina-set Kwait diamanterna som innehåller 55 karat tydliga diamanter och en stor sten på 5 karat som är orsaken till det skyhöga priset!

Trots att jag är sugen på att köpa skor så lockar dessa skor mig inte ett dugg, inte ens om de hade kostat några hundralappar. Eller jo, då hade jag köpt dem och sålt dem dyrare, hähäähäh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0